.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح جدید کردان: تبدیل فرمانداری‌ها به «کانون محبت» میان مردم و دولت

علی كردان وزیر كشور گفت: استانداری ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید به كانون محبت میان مردم و دولت تبدیل شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور، در نشست مشترك استانداران و وزیر كشور كه با حضور سید مهدی هاشمی سرپرست سابق وزارت كشور برگزار شد ، كردان با اشاره به برنامه‌هایی كه به مجلس ارائه كرده است، تاكید كرد اولویت دوران وزارت وی عملی كردن برنامه‌های ارائه شده به مجلس و مردم می‌باشد.

وی افزود: استانداری ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید به كانون محبت میان مردم و دولت تبدیل شوند و ما به عنوان نمایندگان دولت می‌بایست مظهر عطوفت و لطف به همه مردم باشیم.

كردان، با اشاره به این كه شعار وی در دوره تصدی وزارت كشور كار، تلاش و پیگیری است، تاكید كرد: آنچه موجب توفیق یك مدیر می‌شود پیگیری است و توصیه من به استانداران این است كه بخش پیگیری تصمیمات را در استانداری ها فعال كنند.

وزیر كشور ارتقای شان استانداری‌ها و فرمانداری‌ها را از دیگر وظایف وزارت كشور و استانداری‌ها دانست و گفت: این امر با تدبیر، مدیریت و اعمال رفتار بزرگوارانه توسط نمایندگان عالی دولت در استان‌ها میسر می شود.

وی همچنین ایجاد یك فضای تحلیلی و فكری را برای استانداران ضروری دانست و با توصیه استانداران به بهره‌گیری از دانش و ارتباط موثر با اندیشمندان و فرزانگان تاكید كرد: استانداران باید ژرف اندیش بوده و تحلیل‌های جدیدی برای مخاطبین خود داشته باشند تا در نهایت موفق شوند هم افكار عمومی و هم آرای عمومی را ارضا كنند.

كردان، پایداری و استمرار آرای عمومی را منوط به ارتباط فعال، شناختن جامعه مخاطبین و برخورد متناسب با آنها دانست.

وزیر كشور در ادامه ملاك و معیار ارزیابی عملكرد استانداران را ارتقای سطح علاقمندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت، ارتقای ضریب سلامت و كاهش ضریب فساد و ارتقای درآمد سرانه مردم در استان‌ها یاد كرد.

وی با بیان این كه وزارت كشور ایجاد نشاط اجتماعی را در دستور كار دارد، از استانداران خواست كه برای این امر برنامه ریزی كنند.

كردان همچنین با اشاره به این كه رفتار فرهنگی پروژه‌ای نشاط تولید نمی كند، گفت: می‌بایست با به كارگیری رفتار فرهنگی پروسه ای، نشاط تولید كنیم.

وزیر كشور با تاكید بر این كه استانداران باید پروسه‌ای فكر كنند، به استانداران توصیه كرد كه پروسه فرهنگی را با به استخدام درآوردن طبیبان حوزه فرهنگ و تكثیر اجتماعی نشاط با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله مناسبت‌هایی كه توسط شورای فرهنگ عمومی كشور در تقویم ثبت شده دنبال كنند كردان همچنین تهیه اطلس فرهنگی را از دیگر اولویت‌های وزارت كشور دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.